maandag, augustus 15, 2011

Crea Swap Zomer Matchbook

Via een forum heb ik een Crea Swap georganiseerd met het thema zomer. De bedoeling was om allemaal een lucifer doosje te 'Pimpen' en vol te stoppen met allemaal kleine leuke hebben dingentjes, en crea spullentjes. Je partner mocht van te voren haar kleuren en dingentjes opgeven die ze graag wilden hebben. Mijn partner wilde iets liefs, dus besloot ik de buitenkant te vullen met wit papier gedrukt met gebroken witte rozen, en later natuurlijk wat kleurige sterren en een strik. De binnenkant werd blauw, mediteraan blauw, en kleine zomer fimo klei dingetjes erin (stukjes meloen/limoen/sinnasappel). De binnenkant is gevuld met allemaal dingentjes die je overal op kan plakken, een paar zelfgemaakte armbandjes, wat origami dingentjes en kleine kralen.

Zodra ik mijn doosje heb ontvangen zal ik daar ook foto's van maken!

1 opmerking:

  1. Ha die Jane,
    Ik ben je eerste volger geworden.. lol.. ben benieuwd wat er nog meer op je blog komt te staan... en alsik zo je layout zie van je blog, komt dat profiel ding van mij wel goed...
    Liefs,
    Kimmie

    BeantwoordenVerwijderen