vrijdag, augustus 19, 2011

Cadeautje voor moeders

Het was weer tijd voor een cadeautje voor mijn moeder dacht ik zo. Ik ben al een geruime tijd ziek (zeker een jaar) en mijn moeder is er in al die maanden blindelings voor me geweest. Ik kan haar mijn leven lang niet vaak genoeg bedanken hiervoor, en door middel van kleine gebaartjes probeer ik mijn moeder toch mijn waardering en toch mijn dank te laten zien. Ze is gek op vogels, voederbakken , vogelhuisjes, pinda - netjes ; onze hele tuin staat er vol mee! Dus besloot ik een vogelhuisje te maken en heb er zelfs nog een leuk uiltje bij weten te kopen.


Het vogelhuisje was blanco, ik heb deze bespotten met paarse (graffiti) lak, het koordje wat erop zit zit rond om het huisje, en de vogeltjes zijn van een hobby shop hier uit de buurt


Geen opmerkingen:

Een reactie posten